Jak se nově učit od konkurence nejen skrze Svatý grál!
Přinášíme vám jednorázovou analýzu, která se v posledních dnech zrodila. Bystřejšímu oku samozřejmě neunikla, ale i přesto se jistě najdou tací, kteří ještě neobjevili kouzlo nové jednorázové analýzy Srovnání inzerujících domén na vložená klíčová slova.
Proberme si, jaká data Collabim umí skrze novou analýzu získat a co díky ní zjistíte.
Jaká data získám?
Vložte jakoukoliv sadu klíčových slov a okamžitě získejte přehled o trhu reklam na danou sadu a nejen to… (třeba sadu klíčových slov, kterou měříte v Collabimu kontinuálně)
- Přehled objevujících se reklam na vložená klíčová slova
- Ve kterém vyhledávači se reklamy objevují
- Kdy naposledy byla reklama viděna ve vyhledávači
- Jaká webová stránká ji vlastní
- Titulek reklamy
- Popisek reklamy
- Zobrazovanou a cílovou webovou stránku
- Umístění reklamy (top, bottom)
- Porovnejte konkurenty dle toho, na která klíčová slova cílejí a naopak
Jak z těchto dat těžit?
Získáte novou konkurenci, která cílí na stejná klíčová slova jako vy (v případě, že přidáváte sadu klíčových slov, kde se objevují vaše webové stránky).
Na základě nové konkurence získáte také novou inspiraci pro psaní titulků a popisků. Pakliže přidáte klíčová slova, která mají vysokou hledanost a konkurenci, dostáváte velice kvalitní inspiraci pro psaní titulků a popisků do vašich reklam.
Po vložení domén konkurentů získáte přehled, na která klíčová slova necílejí. Díky tomu jste schopni nalézt nová klíčová slova, která by mohla mít nízkou cenu za proklik.
Parazituje někdo na vašem webu?
Stačí vepsat jedno klíčové slovo (jméno vaší společnosti) a máte jasno.
Napadá vás ještě nějaké další využití?
Je tato analýza pro vás užitečná? Přidali byste ještě další funkci / sloupec?
Pište nám dolů do komentářů. Rádi se necháme inspirovat.