Upozornění: Aktuálně jsme zaznamenali změnu ve fungování operátoru “allintitle:”. Google v některých případech nezobrazuje počet výsledků ve vyhledávání. KGR si proto můžete ověřit přímo v Collabimu přes funkci Změření KGR.
Po pár měsících jsme se vrátili k metodě KGR, abychom měli jistotu, že stále funguje. Hned na začátek můžu prozradit, že pomocí KGR se lze stále relativně snadno dostat na první pozice ve vyhledávání. Stačí k tomu výběr správného klíčového štěstí, dobře zpracovaný článek na vybrané téma a trocha toho štěstíčka taky pomůže.
Výsledky long tail klíčového slova “philips lumea series 9000
bri958/00”
V tomto případě KGR testoval jeden z našich klientů a výsledky nám zaslal v rámci KGR soutěže, o které naleznete více informací na konci článku.
Průměrná hledanost tohoto klíčového slova je 110 za měsíc a jak vyplývá z obrázku, tak se jedná o frázi, která začala být vyhledávaná až v roce 2021. Podle aktuálního množství konkurenčních výsledků Google pro toto slovo, by dnes již nedávalo smysl se na něj v rámci metody KGR zaměřovat. Klient to však ještě stihl v momentě, kdy konkurence novinku tolik nezachytila a utrhl nízko visící ovoce.
Nová přistávací stránka byla vytvořena a zaslána k indexaci 22.7.2021 a hned od prvního dne začala přivádět návštěvnost na web.
Nová přistávací stránka se velice rychle probojovala na první stránku na Google, kde drží průměrnou pozici 9,6, což vyplývá z Google Search Console.
Výsledky long tail klíčového slova “statistika vyhledávání Google”
Tento druhý pokus jsme prováděli my v Collabimu. Vybrali jsme si k němu longtail: “statistika vyhledávání Google” s hledaností 70 měsíčně.
Stránka byla publikována 20.9.2021 a jak lze vidět ze screenshotu přímo z Collabimu, hned od druhého dne začala stoupat ve výsledcích vyhledávání.
Momentálně se dle Collabimu stránka nachází kolem 8 pozice a již přivádí každý den nové návštěvníky, což vyplývá ze statistik v Google Analytics.
Je ovšem zajímavé, že v Google Search Console jsou statistická data zaznamenávána až od začátku listopadu 2021. Což poukazuje na to, že data v Google Search Console mohou být opožděná nebo ovlivněna občasnými výpadky tohoto nástroje. Navíc se zde naměřené pozice každý den výrazně liší.
Z příkladů je patrné, že i v tak konkurenčním prostředí jako je elektronika či marketing (potažmo SEO téma), lze stále najít klíčová slova vhodná pro metodu KGR. A co je hlavní, pomocí této metody se lze stále při troše štěstí dostat rychle na první stránku ve vyhledávání Google.
Zaznamenali jste podobné výsledky? Zašlete je do naší soutěže a třeba právě Vy vyhrajete Collabim Lite na ½ roku zdarma nebo soukromou konzultaci s Daliborem Jarošem.
Pravidla soutěže (klikněte zde)