Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Co jsou cílové stránky?

Cílová stránka vyjadřuje webovou stránku, která se zaměřuje na specifické téma a obvykle je jejím cílem získat konverzi. K tomu zpravidla používá tzv. výzvu k akci. Alternativně se pro cílové stránky používají také pojmy landing page nebo vstupní stránka.

V případě organického vyhledávání pak taková stránka cílí na konkrétní klíčové slovo nebo frázi. Proto by měla nabídnout co nejrelevantnější obsah, který co nejlépe pokryje daný výraz a bude na něj adekvátně odpovídat.

Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>

Při přípravě cílové stránky je vhodné si stanovit základní kritéria:

  • Jaký je cíl stránky?
  • Co má návštěvník na stránce najít?
  • Jaké argumenty na stránce použít? (To platí zejména pro prodejní stránky)
  • Jaká klíčová slova by měla stránka obsahovat?

Tím můžete zajistit, že obsah nebude tvořen nahodile a že tak stránku správně zacílíte. Správné zaměření stránky je podstatné, protože pokud se na ni uživatel proklikne a zjistí, že to není to, co hledá, pravděpodobně se vrátí zpět do vyhledávání. To může mít za následek krátký dwell time stránky nebo vyšší míru opuštění, což mohou být negativní signály pro vyhledávač.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit