Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Doporučený postup volby domény z pohledu SEO

Doménové jméno musí být zapamatovatelné Snažte se volit krátký, snadno zapamatovatelný, snadno vyslovitelný název. Nepoužívejte domény s čísly nebo jinými nestandardními znaky. Nepoužívejte názvy delší než 15 znaků. Doménové jméno by mělo souviset s vaší značkou Použití stejného jména pomůže lidem snáze najít váš web. Dozví-li se o vašich produktech a službách, budou pravděpodobně hledat… Detail článku »

Základní informace o doméně pro začínající online podnikatele

Tato kapitola je věnovaná těm, kteří se teprve na vstup do online byznysu chystají. Ti, kteří již doménu mají, mohou pokračovat na další část nebo se mohou inspirovat radami pro další projekty. Co je doména Doménová jména jsou jedinečné, lidsky srozumitelně čitelné internetové adresy webových stránek. Skládají se ze tří částí: doména nejvyšší úrovně (někdy… Detail článku »

Základní metatagy (značky)

Základní metatagy (značky) Metatagy (nebo také značky) na úrovni stránky jsou pro tvůrce stránek skvělý způsob, jak vyhledávačům poskytnout informace o webech. Metatagy jsou zvláštní značky, které se píšou do hlavičky stránky (hlavičky HTML dokumentu). V každé stránce je potřeba použít tag pro typ dokumentu (na příkladu níže je to doctype html). Jedním ze základních… Detail článku »

Analýza on-page faktorů a technická analýza

Nyní již víme, jak mají jednotlivé on-page faktory vypadat. Jak ale vypadá reálný stav on-page faktorů napříč celou naší stránkou? Nemáme na stránce vážné chyby nebo problémy, které by vyhledávačům zabraňovaly v procházení nebo indexaci obsahu Nejenom na tyto otázky nám odpoví technická analýza stránek a analýza on- page faktorů. Toto téma by svým rozsahem… Detail článku »

Postup optimalizace: návod krok za krokem

Sedm základních pilířů při optimalizaci stránek pro záměr vyhledávajícího 1. Procházení a indexace Relevantní vstupní stránky plné atraktivního zboží a obsahu nebudou ve vyhledávačích fungovat, pokud je vyhledávací roboti nenajdou, nebudou je moci projít, nebudou je schopni přečíst. Proto korektní procházení a indexace tvoří základní pilíř celého našeho snažení. 2. Vyhledávací dotazy: identifikace, kvantifikace, kategorizace,… Detail článku »

Google zavedl dynamické titulky v SERPu

Co Google schvátí, to už nenavrátí. Naposledy to odnesly titulky stránek v SERPu. Google vydal nový update, který je neoficiálně označován jako “Google Page Title Update” či “Google Title Tag Update”.  Máte se začít bát? Dobrá otázka, ale zatím je krátká doba od této změny, abychom měli dostatek dat k jasné odpovědi a navíc se… Detail článku »

Statistika vyhledávání Google

Počet vyhledávání na Google každým rokem celosvětově roste. V ČR Google zodpoví více než 75 % všech vyhledávacích dotazů, které Češi na internetu hledají. Jak ale zjistit konkrétní statistiky vyhledávání Google pro jednotlivá klíčová slova?  Využití Collabimu je jasná volba, ale můžete využít i nástroje přímo od Google. Vždy však myslete na to, co Vás… Detail článku »

5 způsobů, jak zlepšit Vaše SEO, které možná ještě nepoužíváte

Jak Vaši zákazníci najdou Váš web? Digitální prostředí nabízí téměř nekonečnou škálu možností – sociální sítě, blogy, přehrávače videí, diskuzní fóra…  Statistiky ovšem ukazují, že 68 % všech online aktivit začíná ve vyhledávači, 51 % návštěvnosti komerčních webů pochází z organického (nejde o placenou reklamu) vyhledávání a 75 % uživatelů Googlu nikdy neotevře druhou stránku… Detail článku »

Optimalizace rychlosti načítání webu

Při tvorbě webových stránek určitě narazíte (nebo byste měli) na problematiku optimalizace načítání webu. Co ale vůbec tento pojem znamená a proč bychom se jím měli zabývat? Pojďme si v rychlosti vše vysvětlit. Rychlost načítání Určitě to znáte sami. Hledáte informaci, která vás zajímá, otevřete si odkaz, který na vás vyskočil z vyhledávání, a poté… Detail článku »

Je content opravdu king?

Možná jste už slyšeli, že obsah je king (anglicky Content is King). Není tomu tak vždy. Vyhledávače totiž rozlišují typy dotazů a na základě toho odvozují obsah, který by vyhledávací frázi nejlépe odpovídal. Budete-li hledat „bílé tričko“, pravděpodobně vás nejlépe uspokojí vstupní stránka s velkým množstvím variant bílého trička za výborné ceny. Nebudete chtít číst… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit