Dnes vyšel zbrusu nový e-book od digitální agentury Taste na téma technické SEO. Nelenili jsme a rovnou ho celý přelouskali. Musíme říci, že takto perfektně ucelené shrnutí této problematiky jsme snad ještě nikde v českém jazyce neviděli. A co že se vlastně dozvíte? Jednotlivé kapitoly jsou členěny přehledně a pokrývají snad všechny aspekty webu po… Detail článku »
SEO praxe
Využití Google Search Console s Collabimem
Pokud využíváte náš SEO nástroj Collabim, možná jste si všimli, že můžete propojit svůj účet na další externí služby. V tomto článku se budeme bavit o propojení na Google Search Console a jeho využití při měření klíčových slov. Google Search Console je skvělý nástroj pro každého, kdo se chce zabývat výkonností webových stránek. Pokud se chcete… Detail článku »
Martin Žatkovič: Využití Svatého grálu v praxi
Ahoj Martine, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních doby zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Jasně! Rád bych jen v rychlosti ukázal, jak už jsme v praxi použili horkou novinku Svatý grál. Máme klienta v oblasti poskytování ubytování po celé ČR a spolupracujeme s ním již poměrně dlouho, tedy jsme… Detail článku »
Víte jak využít Svatý grál Collabimu?
1.4 jsme spustili novinku, obdobu tolik vzpomínaného SERPA – Svatý grál. Novou funkci naleznete v jednorázových analýzách. Tady je krátké video, pro prvotní seznámení se Svatým grálem: Víte, ale jak Svatý grál využít na maximum? Novou funkci opravdu oceníte pokud: připravujete nový web (případně začínáte-li spolupráci s novým klientem a potřebujete se rychle zorientovat), web… Detail článku »
Průvodce mobilním SEO
Připravili jsme pro vás přehled toho nejdůležitějšího z článku “MOBILE SEO: The Definitive Guide“. Dozvíte se proč je mobilní optimalizace tak důležitá i jak optimalizovat vaše stránky. Pojďme na to 🙂 Jste si jistí, že je váš web optimalizován pro mobilní zařízení? Jak “mobilizovat” svůj web? Jak na optimalizaci mobilního webu? Jak správně optimalizovat… Detail článku »
Obsahový marketing a SEO – jak je kombinovat?
Všichni asi známe otřepanou frázi „tvořte kvalitní obsah a vyhledávače vás budou milovat“. Určitě je pravdivá, ale i ten nejlepší obsah můžeme vylepšit pomocí základní optimalizace a mít z něho ještě větší užitek. Jak s tím ale začít? V článku na konkrétních úspěšných ukázkách popisuji základní kroky k synergii obsahu a SEO. Čemu se budeme… Detail článku »
Collabim workflow, aneb optimalizujte stránky efektivně a rychle
Jestli děláte SEO již nějaký ten pátek, tak jste pravděpodobně o nástroji Collabim už slyšeli. Není to jen nástroj, který nám umožňuje měřit pozice našich webových stránek na Google a na Seznamu, mimo jiné v něm můžete provádět jednorázové analýzy, hlídat si odkazy směřující na váš web a nebo sledovat konkurenci. O tom to dnes… Detail článku »
Robert Klein: Orientační analýza klíčových slov
Ahoj Roberte, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních doby zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Jasně! Rád bych jen v rychlosti ukázal, jak používáme jednorázové analýzy. Poměrně často si potřebuji co nejrychleji udělat rychlou analýzu klíčových slov, například pro potřeby PPC reklam. Dělal jsem si teď lehkou analýzu klíčových slov,… Detail článku »
Monitoring zmínek o vaší firmě zdarma – Google Alerts prakticky!
Rádi byste rychle zjistili, že o Vaší firmě či značce někdě něco napsali a ideálně ten samý den? Zkuste Google Alerts! Jednoduše postupujte takto: Zde nastavte co chcete monitorovat, pro přesnou shodu nastavte frázi do uvozovek – “. Poté si můžete ještě upřesnit například zemi či jazyk (v editaci upozornění): A je to! Jak se… Detail článku »
Filip Bartoš: Collabim index v praxi
Ahoj Filipe, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních novinek zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Ahoj Collabime! Moc se mi líbi nový Collabim Index a už jsme ho i využili v praxi! Hodí se nám například pro rychlou kontrolu indexace nové kvalitnější vstupní stránky. Novou vstupní stránku potřebujeme, pokud se na… Detail článku »