Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

10 důležitých SEO rad, na které byste se měli v roce 2020 zaměřit

Do konce roku 2019 zbývá 16 dní a je nejvyšší čas, zaměřit se na to, co vás čeká v roce 2020 při optimalizaci vašich webů. A že se máme na co těšit. Sepsali jsme pro vás 10 nejzásadnějších věcí, které vám pomohou v SERPu vyniknout.    1) Aktualizace BERT a optimalizace zaměřené na uživatele Na… Detail článku »

Jak docílit lepších pozic v SERPu?

Jeden ze základních pilířů budování dobrého SEO spočítá v tom, že chceme, aby se náš web zobrazoval na ty správná klíčová slova. Mnoho webů má problém s tím, že se jejich obsah nezobrazuje na klíčová slova, které chtějí. Zde Vám přinášíme několik základních bodů, jak zkontrolovat a vylepšit váš web..  Nejčastější důvody, proč se stránky… Detail článku »

3 nejdůležitější funkce Collabimu, které v Sherpas používáme

Na SEO mám rád to, že se v něm spojuje nutnost znát relevantní data i možnost kreativních řešení, která z nich pak mohou vycházet. Značnou část optimalizace pro vyhledávače tvoří sběr dat a pro většinu z nich (díky bohu) dnes již máme k dispozici nástroje, které nám s tímto sběrem pomáhají. Jedním z nich je… Detail článku »

Jak se nespálit při výběru SEO agentury nebo SEO specialisty

Také už možná víte, že vhodnými úpravami obsahu webových stránek pro internetové vyhledávače (optimalizací nebo zkráceně SEO) je možné dosáhnout zlepšení pozice Vaší webové stránky mezi ostatními výsledky vyhledávání. A tím i zvýšení neplacené návštěvnosti. Ale kde začít… Možná jste již četli různé návody jak na SEO, nebo jste narazili na náš článek Co je to… Detail článku »

SEO řešení pro e-shopy: kategorie produktů

Kategorie e-shopu z pohledu SEO jsou obvykle nejdůležitější stránky webu e-shopu. Dokáží získat velké množství návštěv a tržeb z neplaceného vyhledávání. Více než jiné typy stránek. V článku se dozvíte, pro jaké vyhledávací dotazy mít vytvořeny kategorie, a jak stránky kategorií e-shopu nastavit z pohledu SEO.   Jaké typy vyhledávacích dotazů pokrýt jakým typem stránky Jakmile si… Detail článku »

Přidání stránky na Google

Pokud jste stejně nedočkaví jako my, možná často řešíte přesně tento problém. Jak co nejrychleji zajistit, aby se nově vytvořená stránka dostala co nejrychleji do indexu Google a ten začal ideálně hned zobrazovat. Máme pro vás dobrou zprávu, jde to! A z naší zkušenosti to jde i řádech minut! K oběma níže popsaným způsobům však… Detail článku »

5 způsobů jak zjistit zpětné odkazy na svůj web zdarma [aktualizace 08/2019]

Často se nás ptáte na způsoby získání zpětných odkazů (anglicky backlinks) na váš web. Rozhodli jsme se proto sepsat návody pro jejich bezplatné zjištění. Hned se k tomu dostaneme, nejprve si ale pojďme ujasnit, o čem se bavíme. Co jsou zpětné odkazy na web? Zpětný odkaz (backlink) znamená vazbu mezi dvěma weby. Jeden odkazuje na… Detail článku »

3 taktiky, jak začít získávat zpětné odkazy hned teď

Už delší dobu máte hotové webové stránky, které obsahují kvalitní články z vašeho oboru, a stále se nemůžete dostat ve výsledcích vyhledávání výše než konkurence? Začněte s linkbuildingem. Jedním z důležitých faktorů pro zvýšení důvěryhodnosti webů jsou zpětné odkazy. Odkazy se dají získat mnoha způsoby, na tři základní se podíváme. Kontaktujte své dodavatele / známé / odběratele Pokud… Detail článku »

Adam Borovský: Jak napsat text pro 1. pozici na Googlu

Adam Borovský Autor se aktuálně věnuje jako SEO specialista v předním srovnávači cestovního pojištění a dalších finančních produktů ChytryHonza.cz zvýšení organické návštěvnosti. Během několika málo měsíců působení se mu podařilo zvednout organickou návštěvnost na hodnotu 384 % v porovnání s předchozím rokem. Dostat stránku na první pozici na Googlu a ideálně i na Seznamu je… Detail článku »

Tomáš Zahálka: Jak používám Collabim na měření pozic klíčových slov a kontrolu zpětných odkazů

Tomáš Zahálka Tomáš pracuje jako SEO konzultant se zaměřením na e-commerce. E-shopům se věnuje od roku 2011 a svým klientům pomáhá s optimalizací pro vyhledávače, volbou správných požadavků na redakční systémy a SEO-UX poradenstvím při redesignech webů. S Collabimem pracuji přes 3 roky a s klienty ho nejčastěji využíváme pro měření pozic u organických výsledků… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit