Synergické duo Tomáš Kosour a Broněk Markowicz, zakladatelé agentury MK-VISION, tedy Markowicz & Kosour, řídí tým dvaceti lidí, který poskytuje komplexní marketingové služby od A do Z. Díky své dynamické symbióze a harmonii mezi kreativitou a zkušeností, vytvářejí příjemné a inspirující pracovní prostředí, které je důkazem, že podnikání může být jak úspěšné, tak zábavné. Tomáš… Detail článku »
Rozhovory o internetovém marketingu
Janko Januška, Spotibo
„Poptávka po SEO službách je obrovská a myslím, že to stačí prostě dělat dobře a snažit neustále se posouvat dál. Ten, kdo dokáže zajistit dobré SEO a dá o sobě trochu vědět, nebude mít o poptávky nouzi.“ Janko Januška, majitel SEO agentury Spotibo, se ve světě algoritmů pohybuje s obratností leteckého pilota. Jeho příběh je… Detail článku »
Karol Veleba, Effectix.com
Karol Veleba, stavební inženýr, který postavil digitální impérium. Nikdy nepostavil žádnou budovu, ale jako spolumajitel česko-slovenské agentury Effectix, ve které pracuje devadesát lidí, nepochybně postavil něco mnohem většího. Tento rodák z Bratislavy opustil v počátcích své kariéry svou domovinu a usadil se v Praze, kde také potkal svou budoucí manželku. Spolu žijí již patnáct let… Detail článku »
Michal Binka, SEOPRAKTICKY.cz
“Příběh agentury SEOPRAKTICKY.cz je z velké části o pracovitosti a vytrvalosti. Za poslední rok se jeden osamělý freelancer rozrostl v agenturu o sedmi lidech, s jasnou dlouhodobou strategií a stálými klienty. Naším cílem je být nejlepší v oboru, což není snadná ani rychlá cesta, ale dává nám z dlouhodobého hlediska největší smysl.“ Michal Binka se… Detail článku »
Jak s pomocí Collabimu vyhodnocovat brandové kampaně
Dnes jsem si povídal s naší bývalou kolegyní Ludmilou Procházkovou, která Collabim využívá i pro svou nynější práci marketingové manažerky. Ludmila nám vysvětlí, jak může být Collabim důležitý při vyhodnocování reklamních kampaní v televizi a rádiu. Ale také pro vyhodnocení spolupráce s influencerem. Což je poměrně neobvyklé zapojení Collabimu. Vás by snad Collabim, jako vhodný… Detail článku »
Vláďa Šubr: od H1 po Tipli, o obsahovém marketingu a linkbuildingu
Vláďa Šubr Analytik na volné noze se zaměřením na SEO, digitální marketing a webové technologie. Hledám souvislosti a odkrývám podstatné. Ahoj Vláďo, můžeš nám prosím o sobě něco na úvod říci? Jsem ročník 1988 – jedna z prvních generací, která na internetu vyrostla. Od 13 let jsem začal vytvářet vlastní weby. Bylo to hlavně pro… Detail článku »
Milan Zeman: Co vlastně v té práci specialisty internetového marketingu děláš?
Ahoj Milane, Na úplný začátek bych ti rád poděkoval za tvůj čas, který jsi si udělal na tento rozhovor. Rád bych tě poprosil, jestli bys mohl v pár větách říct něco o sobě. Jak si se vůbec dostal ke Collabimu a obecně internetovému marketingu? Čemu se věnuješ i mimo online svět? S onlinem jsem se… Detail článku »
Pavel Drábek: Jak využívám svatý grál při tvorbě PPC kampaní
Dobry den Pavle, mohl byste nám prosím říct, co říkáte jako PPC specialista na Svatý grál, využijete ho ve své praxi? Já už ho do své praxe zařadil. Pokud zakládám úplně novou kampaň pro klienta, nebo přebírám správu už běžících kampaní, dělám si průzkum klíčových slov. Vhodná klíčová slova čerpám z několika zdrojů (Google Analytics,… Detail článku »
Martin Žatkovič: Využití Svatého grálu v praxi
Ahoj Martine, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních doby zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Jasně! Rád bych jen v rychlosti ukázal, jak už jsme v praxi použili horkou novinku Svatý grál. Máme klienta v oblasti poskytování ubytování po celé ČR a spolupracujeme s ním již poměrně dlouho, tedy jsme… Detail článku »
Robert Klein: Orientační analýza klíčových slov
Ahoj Roberte, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních doby zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Jasně! Rád bych jen v rychlosti ukázal, jak používáme jednorázové analýzy. Poměrně často si potřebuji co nejrychleji udělat rychlou analýzu klíčových slov, například pro potřeby PPC reklam. Dělal jsem si teď lehkou analýzu klíčových slov,… Detail článku »