Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Jak správně a rychle zjistit indexaci na Google?

Máte novou stránku a chcete zjistit, jestli ji Google či Seznam zaindexovali? Collabim nabízí rychlou kontrolu indexace jakékoliv stránky a to zcela zdarma.   Co to je indexace? Indexace je proces, kdy strojový program, který budeme nazývat kupříkladu Google Robot, přijde na specifickou stránku a snaží se projít všechen její obsah. Při procházení si tento… Detail článku »

Jak si vytvořit vlastní konektor pro GDS

Navazuje na článek Jak jsme si vytvořili vlastní univerzální konektor GDS pro interní data a uvolnili ho k vašemu použití. vytvoříme si nový projekt v: https://script.google.com/ celý obsah nahradíme kódem ze souboru Kód.gs v následujícím projektu: https://script.google.com/d/1VHXTruU_GKByjRlVl2Zp-8ULVccnkqkMDLlsxiP0BAI7HZZnxoW2_EY4/edit?usp=sharing Na řádku 35 a 83 nahradíme url ‘https://www.example.com/’ za naši doménu, resp. adresou, kde nám leží PHP API endpoint…. Detail článku »

Jak si změřit rychlost webu

Víte, že přibližně 8 a půl vteřiny trvá načtení stránky na mobilu? A proč má vlastně smysl měřit rychlost, jak na to a jak potrápit vývojáře? hodnotící faktor pro Google + speed update (vliv rychlosti načítání na řazení výsledků vyhledávání) crawl budget pro velké weby (10 000 stránek +) UX AdWords kampaně Jak měřit rychlost… Detail článku »

Příklad z praxe: hlídání stránek a stavových kódů

V červnu 2018, přesněji 7.6 jsme spustili redesign naší akademie, o kterém jsme psali na našem blogu. V té době jsme měli již poměrně hodně získaných pozic na několik témat v oblasti SEO optimalizace. V rámci redesignu jsme také pod jednu střechu akademie (která sama o sobě vznikla 11/2017) sloučili i naši certifikaci (vznik 3/2017)… Detail článku »

Využití Google Search Console s Collabimem

Pokud využíváte náš SEO nástroj Collabim, možná jste si všimli, že můžete propojit svůj účet na další externí služby. V tomto článku se budeme bavit o propojení na Google Search Console a jeho využití při měření klíčových slov. Google Search Console je skvělý nástroj pro každého, kdo se chce zabývat výkonností webových stránek. Pokud se chcete… Detail článku »

Víte jak využít Svatý grál Collabimu?

1.4 jsme spustili novinku, obdobu tolik vzpomínaného SERPA – Svatý grál. Novou funkci naleznete v jednorázových analýzách. Tady je krátké video, pro prvotní seznámení se Svatým grálem: Víte, ale jak Svatý grál využít na maximum? Novou funkci opravdu oceníte pokud: připravujete nový web (případně začínáte-li spolupráci s novým klientem a potřebujete se rychle zorientovat), web… Detail článku »

Collabim workflow, aneb optimalizujte stránky efektivně a rychle

Jestli děláte SEO již nějaký ten pátek, tak jste pravděpodobně o nástroji Collabim už slyšeli. Není to jen nástroj, který nám umožňuje měřit pozice našich webových stránek na Google a na Seznamu, mimo jiné v něm můžete provádět jednorázové analýzy, hlídat si odkazy směřující na váš web a nebo sledovat konkurenci. O tom to dnes… Detail článku »

Filip Bartoš: Collabim index v praxi

Ahoj Filipe, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních novinek zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Ahoj Collabime! Moc se mi líbi nový Collabim Index a už jsme ho i využili v praxi! Hodí se nám například pro rychlou kontrolu indexace nové kvalitnější vstupní stránky. Novou vstupní stránku potřebujeme, pokud se na… Detail článku »

Proč s Collabimem sledovat změnu cílových stránek?

Proč jsou pro nás cílové stránky tak důležité? Stránka, na kterou se uživatel z výsledků vyhledávání odkáže na náš web, je velmi důležitá. Nenalezne-li tam odpověď, kterou skrze vyhledávač hledal, odejde a to je situace, o kterou žádný majitel webu nestojí. V Collabimu máme možnost sledovat cílové stránky. Jestliže už Collabim používáte, určitě jste si… Detail článku »

Co zjistíte díky funkci sledování PPC?

1. Zjistíte, na jaké slova se spouští inzeráty Tipy a triky: SERP Features zobrazují stav při posledním měření klíčového slova, které jsme provedli. Velmi rychle uvidíte, jestli někdo inzeruje na váš brand (můžete využít štítek „brand“). Zjistíte, na jaká jaká hodně hledaná slova (nebo naopak hledané long-taily) se nezobrazují inzeráty, tudíž je tam prostor k… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit