Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Recenze na nový kurz Analýza Klíčových slov od Michala Binky

Pokud jste již četli a do praxe uvedli náš návod Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem, pak jistě tušíte, o čem tento kurz a recenze na něj bude. A tak jsme se plni očekávání vrhli do nového počinu Michal Binky. Tentokrát všakl Michal nepřichází s knihou, ale plnotučným video návodem na přípravu základního dokumentu v… Detail článku »

Keyword golden ratio aneb TOP10 na Google do 39,5 hodiny

Upozornění: Aktuálně jsme zaznamenali změnu ve fungování operátoru “allintitle:”. Google v některých případech nezobrazuje počet výsledků ve vyhledávání. KGR si proto můžete ověřit přímo v Collabimu přes funkci Změření KGR. Upozornění na začátek: Tohle není zádná zázračná metoda, která z Vás přes noc udělá miliardáře. Určitě také není všespásná a pro většinu webů to není… Detail článku »

KGR: návod krok za krokem

Upozornění: Aktuálně jsme zaznamenali změnu ve fungování operátoru “allintitle:”. Google v některých případech nezobrazuje počet výsledků ve vyhledávání. KGR si proto můžete ověřit přímo v Collabimu přes funkci Změření KGR. 1) Projděte si analýzu klíčových slov a vyfiltrujte si slova s hledaností na Google menší nebo rovno 250. Pokud analýzu klíčových slov k webu ještě… Detail článku »

Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem

Analýza klíčových slov je pro SEO zcela zásadní analýzou. Dá se využít například pro komplexní SEO analýzu nebo audit. V tomto článku si projdeme kompletní postup přípravy klíčovky pěkně krok za krokem. Ukážeme si, jak s analýzou pracovat v praxi, k čemu všemu je dobrá a také si ukážeme, jak výslednou analýzu zpracovávají SEO konzultanti… Detail článku »

3 taktiky, jak začít získávat zpětné odkazy hned teď

Už delší dobu máte hotové webové stránky, které obsahují kvalitní články z vašeho oboru, a stále se nemůžete dostat ve výsledcích vyhledávání výše než konkurence? Začněte s linkbuildingem. Jedním z důležitých faktorů pro zvýšení důvěryhodnosti webů jsou zpětné odkazy. Odkazy se dají získat mnoha způsoby, na tři základní se podíváme. Kontaktujte své dodavatele / známé / odběratele Pokud… Detail článku »

Tomáš Zahálka: Jak používám Collabim na měření pozic klíčových slov a kontrolu zpětných odkazů

Tomáš Zahálka Tomáš pracuje jako SEO konzultant se zaměřením na e-commerce. E-shopům se věnuje od roku 2011 a svým klientům pomáhá s optimalizací pro vyhledávače, volbou správných požadavků na redakční systémy a SEO-UX poradenstvím při redesignech webů. S Collabimem pracuji přes 3 roky a s klienty ho nejčastěji využíváme pro měření pozic u organických výsledků… Detail článku »

Milý Deníčku, dnes jsem napsala článek na podporu těchto klíčových slov…

I takto by mohla začínat první věta v Marketingovém deníku nástroje Collabim. Sice není růžový s peříčky a velkým zámkem, ale i tak se do něj můžete rozepsat. A nejen, že se nemusíte třást před jeho objevením, ještě se jím budete velice rádi chlubit! Když jsem nastupovala do agentury, velice často jsem dostávala úkoly na… Detail článku »

Jak používat analýzu klíčových slov v POWERBI

Když jdete psát jakékoliv texty Ať už pro web – novinku, článek, cokoliv, nebo pro reklamu – inzeráty, popisky, výměnu odkazů apod. oveřete si vždy svou PowerBI analýzu klíčových slov podívejte se na hledanosti jednotlivých slov a frází zhodnoťte relevanci pro článek a ve článku toto slovo/frázi použijte Orientace v analýze klíčových slov Zde: Klikněte… Detail článku »

Zajímáte se o přesměrování stránek? A děláte to správně?

Jestli jste někdy řešili redesign webových stránek, tak určitě víte, že v určitém bodě nastane část, kde se člověk musí začít věnovat přesměrovávání (redirecting) URL adres. Shodou okolností jsme tento případ řešili při redesignu naší akademie. Někdo to řeší zavčasu, má vše připravené a v podstatě ho nic nemůže zaskočit. Naopak někdo jiný to může nechat až na… Detail článku »

Meta description, status code a mnohem víc. Základy, na které se zapomíná!

Často se podceňují, ale vyplnění a kontrola těchto parametrů zajišťuje posun webových stránek na vyšší příčky! V následujících řádcích si ukážeme, na co si dát pozor a jak případné problémy řešit. Titulek stránky | Popisek stránky | H1 nadpisy | Správný stavový kód | Načtení stránky O těchto tématech se dnes budeme bavit, ale pozorní čtenáři… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit