Co Google schvátí, to už nenavrátí. Naposledy to odnesly titulky stránek v SERPu. Google vydal nový update, který je neoficiálně označován jako “Google Page Title Update” či “Google Title Tag Update”. Máte se začít bát? Dobrá otázka, ale zatím je krátká doba od této změny, abychom měli dostatek dat k jasné odpovědi a navíc se… Detail článku »
Návody krok za krokem
Jak propojit všechny nezbytné služby s vaším webem?
Na začátku optimalizace každého projektu bychom si měli projekt napojit na služby, které nám pomáhají s odhalováním problémů a s vyhodnocováním našeho snažení. Pro správu stránek bychom doporučili napojení na Google Analytics, Google Search Console či Seznam Webmaster. Volitelně můžete službu navést do služby Bing Webmaster. Velký efekt od toho ale nečekejte. Pokud budete mít… Detail článku »
Recenze na nový kurz Analýza Klíčových slov od Michala Binky
Pokud jste již četli a do praxe uvedli náš návod Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem, pak jistě tušíte, o čem tento kurz a recenze na něj bude. A tak jsme se plni očekávání vrhli do nového počinu Michal Binky. Tentokrát všakl Michal nepřichází s knihou, ale plnotučným video návodem na přípravu základního dokumentu v… Detail článku »
Keyword golden ratio aneb TOP10 na Google do 39,5 hodiny
Upozornění: Aktuálně jsme zaznamenali změnu ve fungování operátoru “allintitle:”. Google v některých případech nezobrazuje počet výsledků ve vyhledávání. KGR si proto můžete ověřit přímo v Collabimu přes funkci Změření KGR. Upozornění na začátek: Tohle není zádná zázračná metoda, která z Vás přes noc udělá miliardáře. Určitě také není všespásná a pro většinu webů to není… Detail článku »
KGR: návod krok za krokem
Upozornění: Aktuálně jsme zaznamenali změnu ve fungování operátoru “allintitle:”. Google v některých případech nezobrazuje počet výsledků ve vyhledávání. KGR si proto můžete ověřit přímo v Collabimu přes funkci Změření KGR. 1) Projděte si analýzu klíčových slov a vyfiltrujte si slova s hledaností na Google menší nebo rovno 250. Pokud analýzu klíčových slov k webu ještě… Detail článku »
Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem
Analýza klíčových slov je pro SEO zcela zásadní analýzou. Dá se využít například pro komplexní SEO analýzu nebo audit. V tomto článku si projdeme kompletní postup přípravy klíčovky pěkně krok za krokem. Ukážeme si, jak s analýzou pracovat v praxi, k čemu všemu je dobrá a také si ukážeme, jak výslednou analýzu zpracovávají SEO konzultanti… Detail článku »
5) Analýza klíčových slov INSKI.cz, 2. díl
Dáváme dohromady analýzu klíčových slov • Organická a placená slova z Google Analytics • Vyhledávací dotazy v GA • Google Search Console • Rozšiřující zdroje slov • Hledanost klíčových slov • Import zpět do Collabimu… Detail článku »
4) Analýza klíčových slov INSKI.cz, 1. díl
Dáváme dohromady analýzu klíčových slov • Svatý grál Collabimu • Získávač slov z URL • Průzkum SERPu pro nalezení konkurence… Detail článku »
Adam Borovský: Jak napsat text pro 1. pozici na Googlu
Adam Borovský Autor se aktuálně věnuje jako SEO specialista v předním srovnávači cestovního pojištění a dalších finančních produktů ChytryHonza.cz zvýšení organické návštěvnosti. Během několika málo měsíců působení se mu podařilo zvednout organickou návštěvnost na hodnotu 384 % v porovnání s předchozím rokem. Dostat stránku na první pozici na Googlu a ideálně i na Seznamu je… Detail článku »
Jak docílit rychlého načítání stránek na WordPressu
Článek pro Vás připravil Lukáš Jirsa – jDev.cz Specializujeme se výhradně na systém WordPress. To dává našim klientům jistotu, že stránky realizujeme se znalostí aktuálních možností systému. Navíc umíme postavit kvalitní stránky bez použití hotových šablon a pluginů. WordPress sám o sobě není pomalý CMS. Velká část webů, která je na něm postavená, ale rychlostí… Detail článku »