Aneb jak jsem dělala linkbuilding pro eshop. Mým projektem byl eshop s tričky s vtipnými potisky Bezvapotisk.cz. Průběh a výsledky projektu s Vámi chci sdílet v tomto článku včetně emailů, které jsem posílala. Jak jsem vybírala weby Nejlehčím částí bylo vybrat konkrétní blogy a stránky, které oslovit. Do googlu jsem zadávala všelijaké spojení jako módní… Detail článku »
Na vlastní e-shopovou kůži
Na vlastní e-shopovou kůži – díl 5 – Hodina práce a zlepšení konverzního poměru o 24 %
Předchozí díl seriálu Na vlastní e-shopovou kůži se věnoval první kategorizaci na e-shopu Bezvapotisk.cz. Pojďte se dnes podívat na to, jak jedna poměrně jednoduchá úprava zvětšila našemu e-shopu konverzní poměr o 24 % a tím vydělala více peněz…. Detail článku »
Na vlastní e-shopovou kůži – díl 4 – První kategorizace
V předchozím dílu tohoto seriálu jsem vám představil seznam úkolů, které provést při koupi e-shopu. Dnes si ukážeme první věc, na které jsem začal po převzetí e-shopu pracovat. Vrhnul jsem se do revize názvů kategorií. Rád bych totiž získal více organické návštěvnosti a ideálně také tržeb. Původní struktura kategorií vypadala následovně: To, že kategorie na… Detail článku »
Na vlastní e-shopovou kůži – díl 3 – Seznam úkolů při koupi e-shopu
V předchozích dílech jsme si ukázali, proč Collabim koupil e-shop, a řekli něco ze zákulisí prodeje. Nyní přicházíme se seznamem úkolů obratem následujících po podepsání smlouvy, který se vám v případě koupě e-shopu může hodit. Níže zmíněné úkoly nemusí platit vždy – bude záležet na tom, co všechno spolu s pořízením e-shopu koupíte. Vlastnictví domény… Detail článku »
Na vlastní e-shopovou kůži – díl 2 – Ze zákulisí koupě a převzetí e-shopu
Jak už nejspíš víte z předchozího článku “Na vlastní e-shopovou kůži – díl 1 – Proč a kdo” – Collabim koupil e-shop. V pokračování tohoto seriálu jsme vám slíbili podrobnosti námluv a také to, jak jsme e-shop vybrali a koupili. Ještě předtím, než jsme na e-shop vybrali a koupili, jsme vyrazili na námluvy. Díky nim… Detail článku »
Na vlastní e-shopovou kůži – díl 1 – Proč a kdo
Přejeme hezký den! Na internetu se dá najít spousta případových studií. Ty špatné obsahují pouze obecné moudra a floskule. Průměrné ukážou finální výsledek a poodhalí i trochu toho, jak se k výsledku dobrali. Ty nadprůměrné mají za cíl odhalit vše – konkrétní postupy, náklady a zisky. Těchto nadprůměrných případových studií publikovaných moc není, tak jsme… Detail článku »