Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Ověření obsahu AMP pro vyhledávání Google

Po vytvoření obsahu AMP vám nabízíme několik způsobů, jak obsah AMP ověřit pro vyhledávání Google: pomocí nástroje AMP Test Tool se ujistěte, že je váš obsah AMP platný pro vyhledávání Google, u příslušných typů obsahu AMP použijte test rozšířených výsledků, abyste ověřili, zda se vaše strukturovaná data správně analyzují, pomocí zprávy o stavu AMP můžete… Detail článku »

Vylepšení obsahu AMP pro vyhledávání Google

Obsah AMP pro vyhledávání Google můžete vylepšit vytvořením základní stránky AMP, přidáním strukturovaných dat, monitorováním stránek a s codelabs. Vytvoření základní stránky AMP Vytvořte svou první stránku AMP. Postupujte podle pokynů vyhledávače Google pro stránky AMP. Zajistěte, aby byl váš obsah zjistitelný, a to pomocí linkbuildingu. Vyhledávání Google vyžaduje, aby stránka AMP odkazovala na kanonickou… Detail článku »

Pochopte fungování AMP ve výsledcích vyhledávání

Vyhledávač Google indexuje stránky AMP, aby poskytoval rychlý a spolehlivý webový zážitek. Pokud je stránka AMP k dispozici, může být zobrazena v mobilním vyhledávání jako součást rozšířených výsledků a karuselů. Ačkoli AMP sám o sobě není faktorem hodnocení, rychlost je pro vyhledávání Google faktorem hodnocení. Vyhledávání Google uplatňuje stejný standard na všechny stránky bez ohledu… Detail článku »

AMP v pokynech pro vyhledávání Google

Všechny pokyny pro přizpůsobení webu vyhledávači Google platí i pro AMP. Tento dokument obsahuje další pokyny, které jsou specifické pro AMP ve vyhledávání Google. Chcete-li se o AMP ve vyhledávání Google dozvědět více, přečtěte si příručku pro vývojáře. Vaše stránka AMP musí dodržovat specifikaci AMP HTML. Pokud teprve začínáte, přečtěte si, jak vytvořit svou první… Detail článku »

Nejlepší postupy pro mobilní stránky a indexování podle mobilních zařízení

Společnost Google používá pro indexování a řazení převážně mobilní verzi obsahu webu, procházenou pomocí agenta pro chytré telefony. Tomuto postupu se říká mobile-first indexování. Ačkoli není nutné mít mobilní verzi stránek, aby byl váš obsah zařazen do výsledků vyhledávání Google, velmi se to doporučuje. Tyto osvědčené postupy platí pro mobilní stránky obecně a z definice… Detail článku »

Oprava problémů s kanonizací

Pomocí nástroje Kontrola URL zkontrolujte, kterou stránku Google považuje za kanonickou. I když výslovně označíte kanonickou stránku, Google může z různých důvodů, například kvůli kvalitě obsahu, zvolit jinou stránku jako kanonickou. Před řešením problémů se zamyslete nad tím, zda kanonická adresa zvolená společností Google nedává uživatelům větší smysl než vámi preferovaná kanonická adresa URL. Existují… Detail článku »

Jak zadat kanonický kód pomocí rel=”canonical” a dalších metod

Chcete-li zadat kanonickou adresu URL pro duplicitní nebo velmi podobné stránky vyhledávači Google, můžete své preference uvést pomocí několika metod. Ty jsou seřazeny podle toho, jak silně mohou kanonizaci ovlivnit: přesměrování: silný signál, že cíl přesměrování by se měl stát kanonickým, anotace odkazů rel=”canonical”: silný signál, že zadaná adresa URL by se měla stát kanonickou,… Detail článku »

Co je kanonizace

Kanonizace je proces výběru reprezentativní – kanonické – adresy URL části obsahu. Kanonická adresa URL je tedy adresa URL stránky, kterou společnost Google vybrala jako nejreprezentativnější ze sady duplicitních stránek. Tento proces se často nazývá deduplikace a pomáhá společnosti Google zobrazovat ve výsledcích vyhledávání pouze jednu verzi jinak duplicitního obsahu. Existuje mnoho důvodů, proč může… Detail článku »

Feedfetcher

Pomocí nástroje Feedfetcher vyhledává Google kanály RSS nebo Atom pro služby Google Podcasts, Google News a PubSubHubbub. Feedfetcher ukládá a pravidelně obnovuje kanály, které si vyžádají uživatelé aplikace nebo služby. Ve vyhledávání Google se indexují pouze kanály podcastů; pokud však kanál nedodržuje specifikaci Atom nebo RSS, může být přesto indexován. Zde jsou odpovědi na nejčastěji… Detail článku »

Uživatelský agent APIs-Google

APIs-Google je uživatelský agent používaný rozhraními Google API k doručování zpráv push oznámení. Vývojáři aplikací si mohou tato oznámení vyžádat, aby nemuseli neustále dotazovat servery společnosti Google a zjišťovat, zda se prostředky, o které mají zájem, změnily. Aby se zajistilo, že tuto službu nikdo nezneužije, vyžaduje společnost Google, aby vývojáři prokázali, že jsou vlastníky domény…. Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit