Pokud nejste schopni vyřídit objednávky nebo mnoho vašich produktů není skladem, můžete uvažovat o dočasném uzavření vašeho internetového obchodu. Pokud je situace dočasná, což znamená, že očekáváte, že v následujících týdnech nebo měsících budete moci produkty prodávat, společnost Google doporučuje přijmout opatření, která zachovají co nejvíce postavení vašeho webu ve vyhledávání. Tento průvodce vysvětluje, jak… Detail článku »
Dostaňte web do výsledků vyhledávání Google
Minimalizujte dopad A/B testování ve vyhledávání Google
V tomto článku se dozvíte, jak zajistit, aby testování variant obsahu stránek nebo jejich URL mělo minimální dopad na výkonnost vyhledávání Google. Neposkytuje návod, jak testy sestavit nebo navrhnout, ale další zdroje o testování najdete na konci článku. Přehled testování Testování webových stránek spočívá v tom, že vyzkoušíte různé verze svých webových stránek (nebo jejich… Detail článku »
Jak přesunout web
Tento článek popisuje, jak změnit adresy URL stávajících stránek na webu a zároveň minimalizovat negativní dopad na výsledky vyhledávání Google. Mezi příklady takového přesunu stránek patří např: změny URL z HTTP na HTTPS, změny názvu domény, například example.com na example.net nebo sloučení více domén či hostitelských jmen, změny cest URL: example.com/page.php?id=1 na example.com/widget nebo example.com/page.html… Detail článku »
Změna hostingu
Postupujte podle tohoto návodu, abyste minimalizovali dopad změny hostingové infrastruktury webu na jeho výkon ve vyhledávání Google. Změna hostingové infrastruktury znamená změnu poskytovatele hostingu nebo přechod na síť pro distribuci obsahu (CDN). Tento průvodce se týká pouze migrací, které nemají vliv na uživatelsky viditelnou adresu URL. ★ Změna adres URL? Pokud provádíte viditelné změny URL,… Detail článku »
Přesměrování a vyhledávání Google
Přesměrování adres URL je postup, kdy se stávající adresa URL přeloží na jinou, čímž se návštěvníkům a vyhledávači Google účinně sdělí, že stránka má nové umístění. Přesměrování jsou užitečná zejména v následujících případech: Přesunuli jste web na novou doménu a chcete, aby byl přechod co nejplynulejší. Lidé přistupují na vaše stránky prostřednictvím několika různých adres… Detail článku »
Udržujte redigované informace mimo vyhledávání Google
Při publikování dokumentů a obrázků na webu můžete neúmyslně zveřejnit i jiné informace, než které jsou bezprostředně viditelné lidským okem. Zejména informace, které nemusíte vidět nebo které měly být redigovány (tj. upraveny za účelem zveřejnění), mohou být v některých formátech dokumentů obsaženy a viditelné pro vyhledávače. Protože vyhledávače indexují veřejný materiál na webu včetně obrázků,… Detail článku »
Odstranění obrázků hostovaných na vašem webu z výsledků vyhledávání
❗Snažíte se odstranit své snímky? Místo toho se podívejte na Odstranění osobních údajů ze služby Google. Pro rychlé odstranění použijte nástroj Odstranění, který během několika hodin odstraní obrázky hostované na vašem webu z výsledků vyhledávání Google. Pro nenouzové odstranění obrázků Existují dva způsoby, jak odstranit obrázky z vašich stránek z výsledků vyhledávání Google: pravidla pro… Detail článku »
Odstranění stránky hostované na vašem webu ze služby Google
❗Pokud stránku nevlastníte, podívejte se do části Odstranění osobních údajů ze služby Google. Pro rychlé odstranění použijte nástroj Odstranění a odstraňte stránku hostovanou na vašem webu z výsledků vyhledávání Google během jednoho dne. Chraňte nebo odstraňte všechny varianty adresy URL obsahu, který chcete odstranit. V mnoha případech mohou různé adresy URL odkazovat na stejnou stránku…. Detail článku »
Kontrola toho, co sdílíte se společností Google
Společnost Google podporuje řadu způsobů, které umožňují majitelům stránek kontrolovat, co se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání Google. Zatímco většina lidí se soustředí na to, aby se jejich stránky indexovaly, někdy je důležité udělat pravý opak: zabránit tomu, aby se obsah ve vyhledávání zobrazoval. Existuje několik důvodů, proč byste mohli chtít obsah před Googlem skrýt: Chcete-li… Detail článku »
Kvalifikujte své odchozí odkazy pro Google
U některých odkazů na webu můžete společnosti Google sdělit svůj vztah k odkazované stránce. Za tímto účelem použijte v tagu <a> jednu z následujících hodnot atributu rel. U běžných odkazů, u kterých očekáváte, že je Google načte a zpracuje bez jakýchkoli výhrad, nemusíte atribut rel přidávat. Například: <p>Můj oblíbený kůň je <a href=”https://horses.example.com/Palomino”>palomino</a>.</p> Pro ostatní… Detail článku »