Základní systémy hodnocení společnosti Google se snaží ocenit obsah, který poskytuje dobrý uživatelský zážitek. Majitelé stránek, kteří chtějí být v systémech Google úspěšní, by se neměli zaměřovat pouze na jeden nebo dva aspekty uživatelského zážitku. Místo toho zkontrolujte, zda poskytujete celkově skvělý zážitek ze stránky. Sami zhodnoťte dojem ze stránky s vaším obsahem Pokud na… Detail článku »
Dostaňte web do výsledků vyhledávání Google
Seznam nejlepších míst
Pokud je vaše firma zmíněna v některém ze seznamů „nejlepších míst“ na internetu, může Google nabídnout rozšířený výsledek, který zobrazí seznamy, v nichž je vaše firma zmíněna. Pokud se například vaše restaurace objeví v seznamu „10 nejlepších čínských restaurací v New Yorku“ a v seznamu „Nejlepší restaurace ve městě“ na kvalifikovaných webových stránkách, zobrazí se… Detail článku »
Zapište své firemní údaje ve službě Google
Vzhled a dosah vašich oficiálních webových stránek, stejně jako jejich zobrazení ve výsledcích vyhledávání můžete zlepšit tím, že si založíte firemní profil na Googlu. Uživatelé tak snáze rozpoznají vaše oficiální stránky a při vyhledávání se snáze dostanou k vámi poskytovaným informacím. Google nabízí řadu způsobů, jak vám pomoci poskytnout klíčové údaje o firmě tak, aby… Detail článku »
Nejlepší postupy SEO pro obrázky Google
Obrázky Google představují způsob vizuálního vyhledávání informací na webu. Uživatelé mohou rychle prozkoumat informace s větším kontextem kolem obrázků díky novým funkcím, jako jsou popisky obrázků a tzv. badges. Přidáním více kontextu kolem obrázků se výsledky mohou stát mnohem užitečnějšími, což může vést k vyšší kvalitě návštěvnosti vašeho webu. Proces vyhledávání můžete podpořit tím, že… Detail článku »
Google Discover a vaše webové stránky
Služba Discover zobrazuje uživatelům obsah související s jejich zájmy na základě jejich aktivity na webu a v aplikacích. Jak se služba Discover liší od služby Search Při vyhledávání uživatelé zadávají hledaný výraz a hledají užitečné informace související s jejich dotazem, ale služba Discover používá jiný přístup. Namísto zobrazování výsledků v reakci na dotaz se v… Detail článku »
Obecné pokyny k flexibilnímu vzorkování (flexible sampling)
Abychom lépe porozuměli potenciálnímu dopadu změn vzorkování na uživatele Google a modely předplatného vydavatelů, připravil Google ve spolupráci s jejich vydavatelskými partnery řadu experimentů. Z těchto experimentů zjistili, že i drobné změny současných úrovní vzorkování by mohly zhoršit uživatelský zážitek a vzhledem k tomu, že přístup uživatelů je omezen, také neúmyslně ovlivnit hodnocení článků ve… Detail článku »
Doporučené úryvky (snippets) a vaše webové stránky
Snippety (úryvky), jsou speciální rámečky, ve kterých je formát běžného výsledku vyhledávání obrácený a nejprve se zobrazí krátký popisný text. Mohou se také zobrazovat v rámci skupiny souvisejících otázek (známé také jako „Lidé se také ptají“). Přečtěte si i další informace o tom, jak Featured Snippets ve službě Google fungují. Jak můžu deaktivovat doporučené úryvky… Detail článku »
Definujte favikonu, která se bude zobrazovat ve výsledcích vyhledávání
Pokud má váš web favikonu, může být zahrnuta do výsledků vyhledávání Google pro váš web. Implementace Zde naleznete návod, jak zajistit, aby váš web mohl být zobrazen jako favicona ve výsledcích vyhledávání Google: Vytvořte favikonu podle pokynů. Do záhlaví domovské stránky přidejte značku <link> s následující syntaxí: <link rel=”icon” href=”/path/to/favicon.ico”> Při získávání informací o favikoně… Detail článku »
Ovlivněte data zveřejnění ve vyhledávání Google
Jako datum zveřejnění (byline date) označujeme datum, které Google odhaduje jako datum aktualizace nebo zveřejnění webové stránky. Pokud Google dokáže určit datum zveřejnění vaší stránky nebo videa, může tuto informaci zobrazit ve výsledcích vyhledávání, pokud tuto informaci považuje za užitečnou pro uživatele. Vy můžete poskytnout informace, které společnosti Google pomohou toto datum určit. Google není závislý… Detail článku »
Průvodce systémy řazení ve vyhledávání Google
Společnost Google používá automatizované systémy řazení, které zohledňují mnoho faktorů a signálů o stovkách miliard webových stránek a dalšího obsahu v našem indexu vyhledávání, aby mohla během zlomku sekundy zobrazit nejrelevantnější a nejužitečnější výsledky. Tyto systémy jsou pravidelně vylepšovány pomocí důkladného testování a vyhodnocování a upozorňují na aktualizace systémů řazení, pokud by mohly být užitečné… Detail článku »