Upozornění: Aktuálně jsme zaznamenali změnu ve fungování operátoru “allintitle:”. Google v některých případech nezobrazuje počet výsledků ve vyhledávání. KGR si proto můžete ověřit přímo v Collabimu přes funkci Změření KGR.
V září 2021 nás poprvé trefila reklama na “nový” český nástroj Bzoomer, který slibuje v TOP10 na Google do 3 měsíců.
I proto, že marketingové sdělení je velmi podobné našemu testu KGR, rozhodli jsme se tuto službu vyzkoušet na vlastní kůži.
Objednaný balíček od BZOOMERu
Záměrně (i z opatrnosti) jsme vybrali jeden z našich testovacích projektů susene-maso-recepty.cz a objednali jsme základní balíček START:
Ten sliboval vznik min. 1500 odkazů za pár dní. Dnes však již tento balíček v oficiálním ceníku nenaleznete.
Objednávku jsme provedli 27.10.2021, 1.11 byla kampaň hotova. Tedy za necelých 6 dní.
Zadání vypadalo takto:
Výsledek automatického linkbuildingu
Takto vypadal výsledný soubor, který jsme obdrželi.
Nechcete-li si ho celý stahovat, zde je vizuální ukázka:
Na první pohled nás zarazilo, co vše se vytvořilo. Většina vytvořených linků/stránek vypadá například takto:
666/1600 linků je potom tohoto typu:
http://shahrukhc168mvg2.ttblogs.com/profile
Drtivá většina profesionálních link-builderů zřejmě nyní zřejmě utíká na záchod. My si ale řekli: “Dobře, tak to nevypadá úplně hezky, ale chovejme se jako nestranní profesionálové a počkejme si na reálný výsledek. Proto jsme to přeci dělali na našem testovacím webu a nikoliv na collabim.cz”
Výsledek po 3 měsících
10.1.2021 výsledek vypadá takto:
Přesněji takto:
No, TOP10 to určitě není, o žádný růst se nejedná. Výsledek poklesu bychom však BZOOMERu nepřisuzovali, jedná se o přirozenou fluktuaci na Google. O projekt se také vůbec nijak nestaráme.
Test č.2 -> služba má jiný ceník
Dobře, tak výsledky náš úplně nepřesvědčili. Možná se však za těch pár měsíců něco změnilo. Zkusili jsme tedy 10.1.2022 objednat znovu.
V první řadě nás zaskočil nový ceník, již nelze objednat jednorázový balíček za pár EUR. Je nutno objednat rovnou na 1/2 roku za celkovou cenu 137,94 €.
Nastavení vypadalo i tentokrát identicky jako v případě prvního pokusu:
Za to služba slibuje na 1/2 roku přesně toto:
UPDATE 6.4.2022
27.1.2022 jsme se dotazovali na stav nově vytvořené kampaně, dostali jsme toto:
Opět jsme tedy kontaktovali podporu a musíme určitě pochválit její rychlost – během pár desítek minut odpovědi na naše otázky. Aktuální stav je takový, že -maily s vytvořenými odkazy neposílají, protože měli problém s doručitelností. Bohužel vypadají stále stejně jako ty z první kampaně, ostatně přesvědčte se sami:
- 10.2.2022: 22-02-10-202216-NEWBIE
- 10.3.2022: 22-03-10-202216-NEWBIE
Celý tento článek jsme jim poslali k jejich vyjádření, odpověď je tato:
No sice jsme doufali, že bychom mohli udělat nějaký rozhovor, ale co už 😀
A výsledky druhé kontinuální půlroční kampaně za 114 EUR (2775 Kč)?
Na rozdíl od té první se “něco” děje:
Službu budeme dále sledovat, zejména nás zajímá tvrzení “odkazy vypadají jinak – díky přepracovaným jazykům”. Zatím to tak nevypadá.
Máte jiné výsledky?
Máte odlišné výsledky s touto službou? Měli jste odvahu zkusit na svém funkčním webu? Napište nám prosím na info@collabim.com nebo do komentářů níže.
Rádi výsledky zveřejníme.
p.s.: Tímto článkem rozhodně nechceme hanit jakoukoliv službu, naopak jsme rádi, že se někdo o něco podobného pokouší. Náš cíl byl jednak obsáhnout klíčové slovo “Bzoomer” na našem webu, ale také odpovědět na poměrně častou otázku, která padá na našich konzultacích v rámci SEO tréninku.
Za Collabim testoval Dalibor Jaroš (CEO Collabimu)