Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Otestovali jsme školení o Featured Snippetu od Pavla Ungra

Před pár měsíci jsme do našeho SEO tréninku přidali nové bonusové video od Pavla Ungra, kde vysvětluje Featured Snippet (Odpověď na vyhledávaný dotaz, který si uživatel může přečíst přímo ve vyhledávání = “nultá pozice ve vyhledávání”). Ve videu také naleznete postup, jak správně Featured Snippet vytvořit.  My jsme se rozhodli školení od Pavla otestovat v… Detail článku »

Col-brexit, zlevnění dal. vyhledávače o 40 %, vylepšení pro Slovensko a hromádka dalších změn

Upozornění: Aktuálně jsme zaznamenali změnu ve fungování operátoru “allintitle:”. Google v některých případech nezobrazuje počet výsledků ve vyhledávání. KGR si proto můžete ověřit přímo v Collabimu přes funkci Změření KGR. Od posledního článku představující novinky v Collabimu už téměř 5 měsíců. Mohlo se téměř zdát, že je celý náš vývoj na dovolené a nic se… Detail článku »

Včerejší výpadek databáze a ztráta nově přidaných dat

Rádi bychom informovali o větším výpadku naší aplikace, který proběhl během včerejšího večera a měl částečně devastační účinky na malou část naší databáze. Bohužel došlo k havárii primární databáze, která obsahuje zákaznická data. V 17:10 jsme zaznamenali kompletní pád databáze a v 17:29 jsme obnovili záložní obraz databáze z časných ranních hodin (původní primární databázi… Detail článku »

Průzkumník klíčových slov nyní i na vašich obrazovkách + 2 zlevnění

Je tu další měsíc a my přinášíme další novinky v Collabimu. Než se ale dostaneme k těm nejzásadnějším změnám, které jsme pro vás připravili, pojďme si připomenout pár novinek ze světa. Věděli jste, že Google v poslední době testoval filtrování výsledků v SERPu? Jste fandové vyhledávače Bing? Pak by Vás pravděpodobně zajímalo, jak si vede… Detail článku »

Hubstaff vs. TopTracker | Timetracking, měření času

Dostal jsem zajímavý dotaz od našeho studenta a rozhodl se o tom napsat článek. Dneska se podíváme na téma blízké většině agentur a freelancerů. Je to čas práce a jeho měření. Porovnáme si dva programy, které jsem osobně otestoval. HubStuff, který nyní využíváme, a TopTracker, který nám náš student navrhnul. Tak pojďme na to. Proč… Detail článku »

Září 2020 v Collabimu

Je tu další měsíc a my přinášíme další novinky v Collabimu. Nejprve ale nějaké novinky ze světa. Měli jste v nedávné době problém s indexací nového obsahu na Google? Dost možná se to mohlo týkat zrovna tohoto problému. Věděli jste, že od 22.září Google nově podporuje i nová strukturovaná data? Pokud ne, pod odkazem najdete… Detail článku »

vyhledávání podle fotek

Vyhledávání podle fotek Proč vyhledávat pomocí obrázků a fotek Chtěli byste najít více podobných fotografií té Vaší, ale nevíte, jak je popsat v Googlu vyhledávači? Přesně k tomu slouží možnost na Googlu vyhledávání podle obrázků. Návod jak vyhledávat pomocí obrázků a fotek   1)Ve vyhledávači Google klikněte na možnost “obrázky”. 2)Zde zvolte možnost “vyhledávání podle… Detail článku »

Nejvyhledávanější slova na googlu

Objem vyhledávání KW na googlu   Vyhledávač google zabírá přibližně 75% českého trhu. Za průměrný měsíc v roce 2019 odpověděl Čechům na více než 803.000.000 dotazů, tedy na každého Čecha připadá přibližně 80 dotazů na měsíc. K čemu nám slouží hledanost KW se dozvíte zde. Nejvyhledávanější slova na googlu   Každý rok zveřejní google nejhledanější… Detail článku »

Hodně drobností a několik pecek – novinky v Collabimu během prázdnin 2020

Léto je za námi a s ním i většina dovolených, takže se opět můžeme naplno pustit do práce! I tak jsme však během prázdnin něco málo vylepšili a vydali několik článků v našem SEO zpravodajství, pojďme se na ně společně podívat. Novinky v Collabimu za poslední 2 měsíce Při ukládaní klíčových slov v GA/PPC analýze… Detail článku »

Sledování konkurence v Collabim

Collabim má již déle než měsíc novou sekci pro lepší sledování vašich konkurentů ve vyhledávačích: Možnosti špehování konkurentů V tabulce můžete sledovat pozice zadaných konkurenčních webů. Zelená barva písma znamená, že konkurent má horší pozici než váš web, červená označuje lepší pozici. U každého konkurenta vidíte graf s aktuálním rozložením pozic, tedy kolik jeho klíčových slov se… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit