Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

3 SEO konzultanti se shodují: „Změny v SERPu Googlu byl logický krok.“

Koncem února 2016 odstranil Google ze SERPu na desktopu pravý sloupec AdWords a naopak přidal 4. inzerát nad některé přirozené výsledky vyhledávání. Zeptali jsme se Ondry Novotného z H1.cz, Lukáše Palkoviče z eVisions a nezávislého konzultanta Pavla Ungra, co podle nich znamená tato změna pro SEO. 1.   Jak vnímáte odstranění pravého sloupce AdWords? Ondra: Z uživatelského hlediska… Detail článku »

Konečně pořádné špehování konkurence

Dnes vypouštíme do světa náš úplně nový produkt Serpo. Pomůže vám podrobně sledovat, jak vaše konkurence inzeruje v PPC systémech a na jaké fráze se soustředí v SEO. Ze zahraničí se inspirujeme především službami SEMRush, iSpionage nebo SimilarWeb. Collabim již delší dobu obsahuje sekci Konkurence. V čem bude Serpo jiné? Jednodušší na používání Serpo sleduje výsledky vyhledávání na 2 000 000 nejhledanějších klíčových slov na českém internetu. Vám tedy… Detail článku »

Novinka – rychlý náhled na graf pozic

Ač tomu ospalé podzimní počasí nahrává, v Collabimu nespíme a připravili jsme další novinku. Při kontrole pozic odkazů ve vyhledávačích nás často zajímá nejen poslední naměřená pozice, ale také trend, jakým se vyvíjí. Dosud bylo nutné přejít na detail klíčového slova, což mohlo být zdlouhavé. Proto jsme na přehled klíčových slov přidali možnost rychlého náhledu… Detail článku »

Export historie pozic

V sekci klíčová slova jsme vylepšili export historie pozic klíčových slov. Cílem bylo zlepšit přehlednost a zpracovatelnost dat. Nyní jsme exporty rozdělili na jednotlivé vyhledávače. Filtrování dle datumů zůstává beze změny. Export obsahuje všechna slova z projektu, ale v kombinaci s hromadným výběrem na stránce s klíčovými slovy si můžete zvolit jen některá. Kliknutím na… Detail článku »

Pro všechna klíčová slova stejný časový interval

Reportujete historii několika klíčových slov třeba za posledních 60 dní a vadilo vám, že jste pokaždé museli upravovat datum? Od této doby už časový interval znovu nastavovat nebudete. Nastavte interval pouze u prvního slova Na obrázku níže vidíte, že jsem u klíčového slova nastavil interval od: 2015-01-01 do: 2015-10-01. Teď přejdeme přes formulář v pravém… Detail článku »

Propojení Google Search Console na Collabim

Propojte své projekty v Collabimu s Google Search Console (v nastavení webu). Původní propojení již nebudou fungovat. Proč tomu tak je? Nedávno Google spustil staronovou službu Google Search Console. Staronová proto, že se jedná o přejmenování Webmaster Tools na Google Search Console. Součástí této změny je zároveň přepracování API. V Collabimu jsme používali původní verzi… Detail článku »

SEO studie největších českých e-shopů

V sobotu 1. srpna 2015 jsem měl přednášku na E-shop víkendu. Prezentoval jsem SEO studii, na které jsem předchozí týden pracoval. Tento článek studii ještě podrobněji představí a naleznete v něm nějaké další informace, které v přednášce nezazněli. Jaké e-shopy studie obsahuje? Téměř všechny e-shopy jsem přebral ze studie Český košík roku. Pár z nich… Detail článku »

Máte zahraniční projekty? Spravujte je také v Collabimu

Collabim umí spravovat i zahraniční projekty. Poslední dobou od vás dostáváme hodně dotazů, jestli lze v Collabimu spravovat slovenské, maďarské, německé nebo španělské projekty. Pojďme se podívat, jaké jazyky a vyhledávače Collabim zná. Výběr jazyka Při založení nového projektu vyberte jazyk vašeho webu. Později už nepůjde změnit. Vyhledávače se k danému jazyku přiřadí automaticky. V… Detail článku »

Vyzkoušejte nový editovatelný reporting

Před několika týdny jsme prostřednictvím dotazníku sesbírali nespočet námětů na nové funkce v reportech. Vznikla myšlenková mapa, která zároveň slouží jako to-do list na naší nástěnce v kanceláři. Nové funkce a možnosti budeme odkrývat postupně. A co od začátku týdne v reportech Collabimu naleznete? Úprava nadpisů, poznámek a výběr částí reportu V nových reportech je… Detail článku »

Máte větší Market share než konkurence?

Rozhodnete se pro svůj web řešit SEO. První věc, kterou byste měli udělat ideálně ještě před spuštěním webu je analýza klíčových slov. Nejlepší článek k tématu napsal před pár lety Marek Prokop “Jak se dělá a k čemu slouží klasifikační analýza klíčových slov“. Pokračujete vytvořením struktury webu, obsahovou strategií, linkbuildingem a dalšími kroky, které vám… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit