Přejeme hezký den! Na internetu se dá najít spousta případových studií. Ty špatné obsahují pouze obecné moudra a floskule. Průměrné ukážou finální výsledek a poodhalí i trochu toho, jak se k výsledku dobrali. Ty nadprůměrné mají za cíl odhalit vše – konkrétní postupy, náklady a zisky.
Těchto nadprůměrných případových studií publikovaných moc není, tak jsme se rozhodli pár takových vytvořit v rámci seriálu “Na vlastní e-shopovou kůži”.
A proto jsme koupili e-shop.
Co si od těchto případových studií slibujeme?
- Ukážeme, že SEO má smysl.
- Podpoříme a inspirujeme začínající podnikatele na internetu.
- Vytvoříme zajímavé články s autentickým obsahem.
Zpět k e-shopu – jedná se o prodej triček s potisky: https://bezvapotisk.cz/. Původní majitel už neměl na rozvoj e-shopu čas, takže ho prodával kompletně se vším, co je k potisku triček potřeba – plotter, trička, folie, lis – nejsme tedy závislí na dodavateli.
Trička se tisknou “on demand”, tedy až v momentě, kdy si někdo triko objedná. To má výhodu, že nemusíme držet skladem X kusů X velikostí triček po X motivech, nicméně nevýhodou je časová náročnost potisku.
O e-shop se bude starat Karel Hladiš, který byl 2 roky zpět také produktovým manažerem Collabimu. Ten bude mít na starosti jak marketing, tak samotný provoz e-shopu.
V příštím článku se s vámi podělí o podrobnosti z námluv, které koupi e-shopu předcházely, včetně několika upozornění, na co si dát pozor. Těšit se můžete také na seznam úkolů, na které při převzetí e-shopu nezapomenout.
Další články už budou pojednávat o marketingu e-shopu jako takového – jak jsme dělali první rychlou analýzu klíčových slov, domlouvali kampaň se Slevomatem a nastavili kampaň na Google Nákupech.
Je před námi vánoční sezóna (a hodně budeme sázet na Vánoční trička pro rodinu), tak nám držte palce. Budeme moc rádi za zpětnou vazbu, uvidíme se u dalšího článku!