Léto je za námi a s ním i většina dovolených, takže se opět můžeme naplno pustit do práce!
I tak jsme však během prázdnin něco málo vylepšili a vydali několik článků v našem SEO zpravodajství, pojďme se na ně společně podívat.
Novinky v Collabimu za poslední 2 měsíce
Při ukládaní klíčových slov v GA/PPC analýze a při zakládaní projektu nově můžete nastavit štítky a cílovou stránku:
Nově si můžete na exportu klíčových slov můžete vyexportovat historii hledanosti. Nemusíte tak už pro zjištění historických dat do jednorázovek!
Chcete zjistit, jaké vyhledávací dotazy v minulosti ukazovaly na vybranou přistávací stránku? Nově máte tuto informaci na dosah ruky! Na detail stránky jsme totiž přidali tabulku historie slov, která na danou stránku ukazovala.
Do jednorázové analýzy hledanosti jsme přidali sloupeček s Google CPC. Ano, opravdu, právě jsme dotáhli náš letitý rest. A je tam!
Upravili jsme jména výsledných souborů z jednorázových analýz. Pokud zadáte název analýzy, soubor se podle něho bude jmenovat.
Na detailu klíčového slova u bloku “Související klíčová slova” nyní zobrazujeme i průměrnou hledanost. Navíc při přidávání souvisejících klíčových slov můžete rovnou určit štítky a cílovou stránku.
Vylepšili jsme inline editace na stránkách klíčových slov, odkazů, a historie jednorázových analýz. Nově už nebude tápat, jak změnu potvrdit či zavrhnout!
Přidali jsme novou stránku “Novinky od Collabimu” do sekce “Jak na SEO” – najdete v levém menu.
V exportu klíčových slov jsme nově přidali sloupce pro změnu pozic oproti předešlému měření.
Při vytváření nových reportů můžete nově využít jednodušího zadání datumu k porovnání. Předchozí období, rok a vlastní.
Přidali jsme možnost zanechat zpětnou vazbu na stránkách nápovědy Collabimu. Budeme moc rádi za jakékoliv připomínky či další dotazy!
Přesunuli jsme ve výsledcích jednorázové analýzy sloupečky celkové hledanosti (součet za Google i Seznam), Searches total (current month) a Searches total (avg. per month), pro lepší přehlednost – hned na začátek. Už to konečně přestane štvát jak vás, tak i nás 😀
Pro všechny zákazníky jsme zjednosušili nákupní proces SEO školení / SEO tréninku přímo při objedávce tarifu. Při předplatném tarifu Collabimu na více měsíců dokonce s výraznou slevou. Pro stávajcí uživatele lze také přikoupit jako jeden z doplňků k tarifu!
Drobnost, ale psali jsme si o ni! V přehledu odkazů nyní můžete editovat poznámky přímo v tabulce bez nutnosti otevírat editaci odkazu.
Pro váš lepší přehled, nově v sekci Účet a tarif zobrazujeme, který den končí vaše aktuální předplatné.
V přehledu odkazů jsme rozšířili Ostatní filtry, kde nyní máte možnost rozšířeného hledání ve sloupcích Aktivní od-do.
Do menu projektu jsme přidali možnost přehledu historie jednorázových analýz souvisejících s projektem – pokud je připínáte.
Do tabulky historie klíčových slov jsme přidali další vychytávku. Řádek se souhrnem, kde je suma nebo průměr sloupce.
Uff…. Ani toho moc nebylo, že? 😀
Zpětná vazba je pro nás nejdůležitější
Opět moc děkujeme za všechny podněty, které k nám od vás denně chodí. Ne vždy vše zapracujeme a ne vždy je to hned, ale jak vidíte, snažíme se co to jde!
Připravujeme pro vás i nějaké větší novinky, ale s těmi bychom potřebvali pomoci. Pokud máte zájem je vidět jako první, odpustit nám třeba i nějaké mouchy ale hlavně přispět svým názorem, přidejte se prosím do naší FB skupiny Testuj s námi Collabim.
Případně prosíme, pošlete nám feedback pomocí ikony broučka vlevo dole ve Vašem Collabimu. Děkujeme!
To nejzajímavější ze SEO zpravodajství
- Nový testovací nástroj od Bing může pomoci s problémy v robots.txt
- Google: Zpětné odkazy z Wikipedie nemají žádný přínos pro váš web
- Zvláštní local pack na mobilním Google
- Hodně emocí vzbudil článek 36 SEO mýtů aneb Co Google údajně nevyužívá při hodnocení webů
- Jak ideálně odebírat staré URL z vašich stránek?
- Jak se zobrazovat v Google Discover?
Tak načtenou či viděnou příště a přeji co nejúspěšnější vstup do začátku konce roku!
Dalibor Jaroš, v.r.