Google prozradil, které z faktorů webů a e-shopů údajně nespadají do hodnocení stránek v organickém vyhledávání. Většina SEO specialistů a majitelů webů ráda řeší, co vše Google sleduje při určování pozic webů v organickém vyhledávání. Samozřejmě víme, že kvalitní obsah a zpětné odkazy jsou velice důležité, ohledně ostatních věcí se stále vedou diskuze. Nyní se objevil seznam (i zdroje) těchto faktorů, které Google během svého hodnocení nesleduje.
A zde jsou (odkazy na zdroje najdete na konci článku):
- Hodnocení vyhledávacích specialistů (Quality raters)
- Google Ads
- Like nebo srdíčka na sociálních sítích
- CTR v organickém vyhledávání
- Vracení se zpátky z webu na vyhledávací stránku Googlu
- Doba strávená na stránce
- Míra okamžitého opuštění webu
- Provedené interakce na webu
- Chování uživatelů
- Data z vyhledávače Chrome
- Google Analytics data
- Toolbar data
- Množství uživatelů na webu
- Opuštění košíku e-shopů
- E-A-T
- Responzivní web
- AMP
- Přesnost obsahu
- Autor článků na webu
- Strukturovaná data
- Počet slov na webu
- Odchozí odkazy
- Ceny produktů
- Délka URL
- Přístupnost
- Hvězdičky, rating a hodnocení
- Better Business Bureau (hodnocení firem v USA a Kanadě)
- Důvěryhodnost firem
- Stáří domény
- 3D obrázky a virtuální realita
- % počet přihlášení k odebírání emailů
- Profil na Google +
- Signály reálných uživatelů
- Počet stránek na webu
- Frekvence přidávání obsahu
- Moz ranking
Nenechte se ovšem zmást. To, že Google tvrdí, že tyto faktory nesleduje, nutně neznamená, že nejsou některé z nich důležité.
Zaměřte se na to, aby vaše stránky obsahovaly přesný obsah a odkazy na důvěryhodné a kvalitní webové stránky. Ujistěte se, že máte vysokou míru konverze a že lidé sdílejí váš obsah. Měli byste chtít, aby uživatelé interagovali s vašimi stránkami a neodcházeli ke konkurenci. Zmíněné faktory nemusí pro Google nic znamenat, ovšem pro zákazníka ano.
Nemáte stejný názor jako níže zmíněný zdroj? Ani my si u některých bodů nejsme jisti, ale nemáme nezvratný důkaz. Pokud Vy ano, podělte se s námi o názor v komentáři níže, případně nám pošlete více info na info@collabim.com, důkaz našich specialistů moc rádi do článku přidáme!
Zdroj: https://searchengineland.com/seo-myth-busting-what-is-not-a-google-search-ranking-factor-338741