Nadpisy webu slouží podobně jako v jakémkoliv dokumentu k lepšímu pochopení tématu, jenž je následován textem nebo výpisem produktů.
Obsah tagu <h1> zapsaný ve formátu <h1>Obsah nadpisu</h1> má o něco větší váhu, než jeho následující podnadpisy <h2>, <h3>,…<h6>, jejichž váha má sestupnou tendenci. V rámci zachování best practices je doporučováno nadpisy nepřeskakovat a pokud je to v rámci kontextu možné, tak do <h1> zakomponovat klíčové slovo pro zvolenou stránku.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Nadpisy obecně zlepšují přehlednost článku a mohou snižovat míru odchodů ze stránek a lze je brát jako podpůrný faktor.
U Google se dost možná využití nadpisů H1 brzy dozná změn.
Autor textu: David Haták & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>
Když například chceme posílit klíčové slovo ,,Ruční čištění podlah’’ uvádíme ho prioritně do nadpisu a poté podle potřeby i do obsahu.