Tapetování stránek klíčovými slovy (keyword stuffing) je metoda, která byla populárních v dřívějších letech. Dnes, kdy vyhledávače kladou důraz na přidanou hodnotu pro návštěvníka, této metodě odzvonilo. Výsledkem je přeoptimalizovaný text na dané klíčové slovo nebo slova a následkem toho, není gramaticky správně nebo nedává smysl vůbec.
Příkladem tapetování klíčovými slovy pro představu je “Nabízíme levná auta, spolehlivá auta, rychlá auta, skvělá auta, top auta, luxusní auta.”
Výsledkem snažení je penalizace od Googlu i Seznamu.
Autor faktoru: Šimon Seďa (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)
Více pro analýzu klíčových slov – proč je důležitá a jaký je postup při tvorbě analýzy krok za krokem se dočtete v článku Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem.