Cílová stránka vyjadřuje webovou stránku, která se zaměřuje na specifické téma a obvykle je jejím cílem získat konverzi. K tomu zpravidla používá tzv. výzvu k akci. Alternativně se pro cílové stránky používají také pojmy landing page nebo vstupní stránka.
V případě organického vyhledávání pak taková stránka cílí na konkrétní klíčové slovo nebo frázi. Proto by měla nabídnout co nejrelevantnější obsah, který co nejlépe pokryje daný výraz a bude na něj adekvátně odpovídat.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Při přípravě cílové stránky je vhodné si stanovit základní kritéria:
Jaký je cíl stránky?
Co má návštěvník na stránce najít?
Jaké argumenty na stránce použít? (To platí zejména pro prodejní stránky)
Tím můžete zajistit, že obsah nebude tvořen nahodile a že tak stránku správně zacílíte. Správné zaměření stránky je podstatné, protože pokud se na ni uživatel proklikne a zjistí, že to není to, co hledá, pravděpodobně se vrátí zpět do vyhledávání. To může mít za následek krátký dwell time stránky nebo vyšší míru opuštění, což mohou být negativní signály pro vyhledávač.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>
„Když máte vizi, kam si přejete dojít, a máte na to drive, pak je to nesmrtelné a prakticky nemůžete prohrát.“ Plzeňský rodák Petr Zápotocký... Detail článku »
„Když se zpětně ohlídnu, hledám ve všem nějaký motiv svobody. Kolem každé činnosti musí vše fungovat morálně, abych byl eticky v pohodě.“ Zdeněk Martínek,... Detail článku »
„Vybudoval jsem si díky tomu takovou krustu, díky které nefňukám nad malichernostmi. Prostě něco vymyslím a jdu po tom. Když se něco nepovede, pracuju... Detail článku »
Jak se zpod kapoty dostat až k marketingu – tak by se dal nazvat příběh Viliama Kanianského, jenž svůj automobilový sen proměnil ve vedení... Detail článku »
Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!