Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Seznam.cz oficiálně zrušil S-rank

S-rank byl jeden z hodnotících faktorů webů z dřívějších dob. Byla to “hodnota” popularity, kterou přiděluje algoritmus pro ohodnocení webových stránek a má vliv na pořadí ve výsledcích vyhledávání. Tato metoda hodnocení stránek vznikla ve společnosti Seznam.cz a má svého předchůdce v rámci hodnoty PageRank tvořící základ vyhledávače Google. Hodnota S-ranku byla v rozmezí 0-10. Její hodnotu bylo možné zjistit pomocí různých nástrojů jako… Detail článku »

Google připomíná: EAT není zařazeno do algoritmu, ale…

Na začátku února roku 2019 vydal Google tzv. E-A-T jako jeden z hodnotících faktorů webů. Jedná se o zkratku slov Expertise, Authoritativeness a Trustworthiness. V češtině Odbornost, Autorita a Důvěryhodnost. E-A-T má vliv na stránky, která podle Google spadají do kategorie YMYL (Your Money, Your Life), což jsou stránky, které mohou mít negativní dopad na vaše zdraví, bezpečnost nebo třeba… Detail článku »

Průzkum: SEO je aktuálně hlavní kanál pro propagaci

Společnost Conductor vydala výsledky svého průzkumu, kde dotazoval marketingové specialisty napříč různých odvětví a vyptával se jich na aktuální situaci a úpravy marketingové propagace.  V průzkumu bylo 317 respondentů, které se skládalo z B2B (24%), maloobchodní prodej (12%), zdravotnictví (11%), média (10%) a dalších (cestování, pohostinství, finanční služby, automobilový průmysl, atd…) Rozpočty se snížily dolů,… Detail článku »

Google nabídne speciální strukturovaná data

Google začne podporovat SpecialAnnouncement schéma ve výsledcích vyhledávání. Jedná se o další verzi strukturovaných dat. Schéma je ve fázi beta, ale webmasteři ho již mohou přidat na své stránky.  Komu poslouží? SpecialAnnouncement schéma je určena pro vládu, zdravotní organizace, školy a podobné instituce, které mohou vydávat aktuální zprávy například o stavu ohledně COVID-19 nebo jiné urgentní… Detail článku »

Novinky v Google Search Console

Google Search Console dostává další vylepšení. Google se poslední dobou snaží přidávat do aplikace GSC nové funkce, které pomohou více uživatelům se správou jejich webů a pomohou jim odhalit potencionální potíže s jejich projektem v organickém vyhledávání. Nyní Google přichází s lepší kontrolou dat upozorněním na chyby pomocí emailů. Data ze Search Console přímo ve vyhledávání… Detail článku »

Google vypnul hodnocení a Q&A u místních firem

Google vydal prohlášení, že momentálně není možné přidávat hodnocení a otázky firmám a restauracím, které mají založený profil na Google My Business.  Toto opatření je pouze dočasné a je z důvodu COVID-19. Pokud budete chtít přidat recenzi, zobrazí se vám zpráva s hláškou, že během koranovirusu (COVID-19) nelze přidávat hodnocení. Google dále uvádí, že samozřejmě… Detail článku »

Google učí, jak si správně mýt ruce

Dnes, 20. 3. 2020 Google na své vyhledávací stránce spustil návod, jak si nejen během tohoto období mýt správně ruce. Po kliknutí na obrázek se spustí cca minutové video s postupem na mytí rukou. Na videu se objevuje kreslená postavička, která znázorňuje Dr. Ignace Semmelweise. Dr. Semmelweis byl první člověk, který vědecky prokázal, že mytí… Detail článku »

Nyní je pravý čas na to, řešit SEO

Situace ohledně COVID-19 je všem již známá, nemá tedy cenu ji zde popisovat. Faktem je, že pro mnoho podnikatelů a obchodů není tato doba moc přívětivá, musí omezovat či úplně zavřít své firmy a tím pádem i snižovat, či úplně zastavit propagaci svého zboží.  Nastává zde otázka, co mohu nyní udělat pro svoje podnikání? Odpověď… Detail článku »

Co znamená “skvělý obsah”? Zde je 6 rad.

Dnes už je jasné, že obsah je to hlavní a že dokáže stránky vytáhnout do prvních pozic ve vyhledávání.  Samozřejmě víme, že online svět se neustále mění a je potřeba se přizpůsobovat a být co nejvíce kreativní. Pokud nebudeme držet krok, můžeme první stránce SERPu zamávat. Předtím, než obsah zveřejníte, dejte si chvíli a zkontrolujte,… Detail článku »

Google vydal doporučení pro firmy postižené COVID-19

Události okolo COVID-19 se bohužel nedotknou pouze “offline” světa. Google nyní vydal několik rad, pro majitele účtů Google My Business, jak mají označit svoje pobočky, pokud je jejich provoz omezen právě díky COVID-19.  Podnikům se doporučuje, aby co nejlépe označili svoji provozovnu informacemi a upravili profil svojí firmy. Změna pracovní doby Pokud se Vaše provozní… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit