Lidé chtějí najít odpověď na svojí otázku nejrychleji jak to jen jde – studie ukázaly, že lidem opravdu záleží na rychlosti stránky. Ačkoli Google již používá rychlost stránky jako hodnotící prvek, tak jen pro vyhledávání skrz počítače. Dnes ale oznámil, že od začátku července 2018 je rychlost stránky hodnotícím faktorem i pro mobilní vyhledávání. Jak… Detail článku »
Lepší indexace a crawlování
Tým Seznamu přišel s vylepšeným systémem crawlování a indexací. Jestliže nevíte, co crawlování a indexace je, my vám to rádi vysvětlíme. Co to je indexace? Abychom se neopakovali, tak pro pochopení indexace koukněte na náš článek. Co to je Crawling? Crawling je proces, kdy se vám, například SeznamBot, prochází po vašich webových stránkách a postupně si… Detail článku »
Kontinuální testování a monitoring SEO
Co přesně může poškodit a rozbít SEO? Jak testovat? Co testovat? Kde testovat? První příspěvek Jaroslava Hlavinky o Kontinuálním testování a monitoringu SEO. Protože… Pokazit se může cokoliv a kdykoliv!… Detail článku »
PR články jako nutné zlo pro linkbuildery!
“Vypracuj PR článek o čem chceš, hlavně do dvanácti ať je to hotový, jo ?” “Víš, jak jsme dělali ten PR článek? Mrkni na net, kam bychom ho mohli dát.. samozřejmě zadarmo.” Slýcháte tyto věty často? Možná je čas na změnu! Ptáte se proč? Co to vlastně ten PR článek je? Kolik stojí? Jak souvisí… Detail článku »
Analýza konkurence pro začátečníky i SEO guru
Zajímavá prezentace, která je hodna našeho sdílení, byla nedávno vytvořena panem Milanem Fialou. Jsem lepší než moje konkurence? V čem bych se měl před ní zlepšit? Chci se vůbec koukat na mojí konkurenci? Mám jí řešit? Jaký je podíl mého byznysu na trhu? Nevíte odpovědi na tyto otázky? Nikdy jste je neřešili? Chcete znát správný postup?… Detail článku »
Amazon, Apple, Baidu… a teď i Collabim!
Co mají společného? Jako jedna z prvních několika desítek společností na světě (přesně 168) jsme se stali ověřenou společností pro GDS – Google Data Studio díky našim konektorům. Přes ně si můžete data Collabimu dostat do jakéhokoliv reportu v rámci GDS ekosystému! Návod jak na to najdete na naší nápovědě. A protože slavíme, připravili jsme… Detail článku »
Bounce rate – mýty a vysvětlení
Nevíte jak vlastně vypočítat Bounce Rate? Nebo kdy ještě nemusíte řešit Bounce Rate a kdy naopak byste co nejrychleji měli začít? To a ještě mnohem více se dozvíte v zajímavém článku, který zpracoval pan Miroslav Pecka. Přinášíme Vám tedy naprosto pecka článek, který se zabývá problematikou Bounce rate – Míra okamžitého opuštění. Doufáme, že jste se něco nového přiučili!… Detail článku »
SEOLOGER naživo – materiály ke stažení
Zajímá-li, co se vše řešilo na letošním SEOLOGERu naživo, podklady k přednáškám najdete zde. My tam byli a už se těšíme na další ročník!… Detail článku »
3 důkazy, jak zvýšit proklikovost nadpisu na článek, OVĚŘENO
Vyzkoušeli jsme za vás několik tipů na zvýšení CTR perexu článku a vybrali pro vás 3, které nám nejvíce fungovali…. Detail článku »
Krásný příklad optimalizace vyhledávacího snippetu
Dnes jsme narazili na krásný příklad optimalizace snippetu pro vyšší CTR (proklikovost) z vyhledávače google a to na aktuální konferenci SEO restart, který pořádá agentura MEDIO, člen skupiny TASTE, která již delší dobu tento způsob propaguje. Co myslíte, který odkaz je “nejviditejnější”? Více informací o optimalizaci snippetů najdete například ve článku Optimalizace snippetů na základě… Detail článku »